A tananyag tematikája

  • 1

    Kezdjünk bele a nagy alkalmazás építésébe

    • Leírás

    • Az alkalmazás tervei

    • Forráskód elérése és a Git használat alapjai

    • A projekt alapjainak beállítása

  • 2

    A részletező nézet kialakítása

    • A fejléc kialakítása

    • Mit tegyek, ha minden rendbe van, de a projekt mégis eltörik?

    • A felhasználó arcképének megjelenítése

    • Értékelő csillagok megjelenításe emojikkal

    • Kotlin-06-05-Bemutatkozo-Szoveg-Felepitese-43

    • AppBar kialakítása

  • 3

    Adat model leválasztása

    • Az első model komponens bevezetése, avagy PersonModel

    • Dolgozzunk élő teszt adatokkal

    • Lapozható képgaléria építése

  • 4

    Válasszuk szét a megjelenítést és az üzleti logikát

    • Osztály funkciók szétválasztása, a ViewModel komponense bevezetése

    • Android Studio trükkök, az Instant Run kikapcsolása és az importok automatikus kezelése

    • Hozzáférés élő adatokhoz adatkötés módszerrel, előkészülünk layout takarítással

    • Adatkötés tényleges bevezetése

    • Android Studio frissítések kezelése

  • 5

    Galéria nézet kialakítása

    • Navigáció a galéria képernyőre és a fragment komponensek bevezetése

  • 6

    A listázó nézet kialakítása

    • Első lépés a lista építéshez, a RecyclerView bevezetése

    • Tényleges adat betöltése és a beállítás a navigáció kezdéshez

    • Navigáció a listázó képernyőről a részletezőre

  • 7

    Értékelés

    • ÉRTÉKELÉS