Kíváncsi vagy a tananyagunkra? Fedezd fel vállalati e-learning megoldásainkat, és szerezd meg a hozzáférést több száz tananyaghoz, hogy korlátlanul fejleszthesd tudásodat!

Érdekel

  • Változatos témák, tanulási útvonalak
  • Érd el tananyagainkat bárhonnan, bármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert előadóktól

C++ Dungeon Crawler - 02 - PDCurses rendering

Ereszkedjünk még mélyebbre a sötét tárnákban, mi baj lehet? Ezt találod, ha lemerészkedsz velünk: ASCII (terminal/konzol) megjelenítés, CMake használata, PDCurses alapú ASCII rendering engine implementációja

0
(0)
2 óra
Közepes

  • PDCurses áttekintés, funkcionalitás
  • CMake telepítése
  • CMake script írása
  • CMake futtatása
  • PDCurses letöltés és buildelés
  • PDCurses dependencia projektbe integrálása
  • VSCode library keresés konfigurálása
  • CMake zero warning policy
  • Új rendering motor létrehozása
  • PDCurses inicializálás kódból
  • VSCode CMake debug konfigurációja
  • Játéktér inicializálása
  • PDCurses dokumentációk
  • Játéktér kirajzolása
  • Játéktér további panelek kirajzolása
  • Kirajzoló függvény kiemelése
  • Kezdő játékállapot kirajzolása
  • Splash screen kirajzolása
  • Előző játékállapot használata kirajzoláskor
  • Pálya kirajzolása
  • Játékos mozgatás PDCursesben
  • Pálya végének kezelése
  • Kirajzolás optimalizálása

Az oktatóról

Training360 Kft.