Kíváncsi vagy a tananyagunkra? Fedezd fel vállalati e-learning megoldásainkat, és szerezd meg a hozzáférést több száz tananyaghoz, hogy korlátlanul fejleszthesd tudásodat!

Érdekel

  • Változatos témák, tanulási útvonalak
  • Érd el tananyagainkat bárhonnan, bármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert előadóktól

C++ Dungeon Crawler - 05 - Szoba és térkép generálás

C++ ASCII Dungeon Crawler játékfejlesztés sorozatunk 5. részében megtanulhatod legenerálni a szobákat és a szinteket ahol hősünk az életéért küzd majd, valamint kirajzolódik a térképünk + mozgathatóvá válik a karakterünk a szobák között. Hajrá!

0
(0)
2,5 óra
Közepes

  • Szoba és térkép generálás
  • Szoba adatai
  • Szint adatai
  • Szoba generátor implementáció 1
  • Szoba generátor implementáció 2
  • Szint generátor implementáció elmélete
  • Szint generátor osztály
  • Szint generátor szint terv implementáció
  • Szint generátor szint terv implementáció - bejárók
  • Szint generátor szint terv implementáció - irányok
  • Szint generátor algoritmus meghívása
  • Szobák generálása szint létrehozás közben
  • Szoba generálás hibajavítás
  • Szoba entitásokkal való feltöltése 1
  • Szoba entitásokkal való feltöltése 2
  • Régi térkép fogalom logikai refactor
  • Régi térkép fogalom rendering refactor
  • Térkép kirajzolás javítása
  • Szint és szoba kirajzolás
  • Térkép ablak kirajzolása 1
  • Térkép ablak kirajzolása 2
  • Térkép ablak skálázási lehetőségek
  • Kirajzolással kapcsolatos refactor
  • Szobák kijáratainak kirajzolása 1
  • Szobák kijáratainak kirajzolása 2
  • Szint alapú győzelmi feltétel
  • Szoba állapotkezelése
  • Szint generátor integrációja
  • Játékos mozgása szobák között
  • Szobaváltás logika
  • Szobaváltás játékos kirajzolás
  • Szobaváltás esemény használata újratöltésre
  • Szobaváltással kapcsolatos javítások
  • Szobák állapotváltásával kapcsolatos javítás
  • Egyedi font használata jobb kirajzoláshoz
  • Forráskód

Az oktatóról

Nádai Levente
Szoftverfejlesztő, oktató

Az állandó munkahely mellett mindig volt valamilyen vállalkozásom, saját cégem. Az itt végzett feladatok kapcsán ismerkedtem meg először a Python nyelvvel, majd kerültem közelebb az IoT világhoz. Több teljesített megrendelés, verseny és hobby projekt közben szedtem magamra Raspberry PI programozásával kapcsolatos tudást. Manapság full-stack fejlesztőként- és technológiai vezetőként Javascript/React frontend, Python web backend, C++ core stacken dolgozom saját vállalkozásban, emellett C++ és Python nyelveket oktatok kezdőtől a haladó szintig.