Kíváncsi vagy a tananyagunkra? Fedezd fel vállalati e-learning megoldásainkat, és szerezd meg a hozzáférést több száz tananyaghoz, hogy korlátlanul fejleszthesd tudásodat!

Érdekel

  • Változatos témák, tanulási útvonalak
  • Érd el tananyagainkat bárhonnan, bármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert előadóktól

PONG játék megírása Pythonban egyszerűen (NA)

Ebben a tanfolyamban megírjuk az egyik legnagyobb klasszikus játékot, a PONG-ot. Nem használunk hozzá OOP eszközöket, a cél az azonnali, egyszerű élményszerzés azoknak, akik ma kezdték a programozást.

5.0
(3)
1 óra
Kezdő

Ez a tananyag a Gyakorlatok Pythonban sorozat része, amelynek célja, hogy gyakorlati példákon keresztül segítsen fejleszteni a Python-programozási tudásodat. A sorozatban játékok, adatfeldolgozó programok és webalkalmazások tesztelése is helyet kap, hogy a programozás ne csak tanulás, hanem egyben élmény is legyen.

A sorozat tananyagai:

1. PONG játék megírása Pythonban egyszerűen
2. PONG játék OOP-vel Pythonban
3. Python essentials
4. Visual Studio Code for Python Developers
5. YAML és Python
6. Email küldése Pythonnal nem csak Pythonosoknak
7. Webalkalmazások tesztelése böngészőben - Selenium Pythonnal
8. Időjárásjelentés Pythonnal
9. Python OOP
10. Python essentials - import (és arcdetektálás OpenCV-vel)

  • 0. Python kód futtatása 2 perc alatt windowson
  • 1. Teknős.py létrehozása
  • Csináld az oktatóval együtt! Programozz!
  • 2. Petiteknős létrehozása
  • 3. Négyzet rajzolása
  • 4. Zöldteknős négyzetet rajzol
  • 5. Teknős "pen up" parancs
  • 6. Téglalap forma
  • 7. Ablak létrehozása
  • 8. Bal oldali ütő
  • 9. Hibakeresés, square
  • 10. Goto és koordináta rendszer
  • 11. Program leállítása
  • 12. Tracer(0) és ablak frissítése manuálisan
  • 13. Jobb oldali ütő
  • 14. Labda
  • 15. Ütők mozgatása - elmélet
  • 16. Ütők mozgatása - függvény létrehozása
  • 17. Billentyűzet figyelése
  • 18. Jobb és bal ütő fel, le mozgatása
  • 19. Labda mozgatása
  • 20. Pattanjon vissza függőlegesen
  • 21. Pattanjon vissza oldalról
  • 22. Jobb oldali utő
  • 23. Bal oldali ütő
  • 24. Pontszám kiírása
  • 25. Pontszám változtatása
  • 26. Testreszabás
  • 27. Miért kell OOP?
  • Hogyan tovább?

Vélemények

5.0
Zoltán

PONG

Érthető, követhető a plusz linkekért *

Gyula

értékelés

Tihamér

x

érdekes

Az oktatóról

Litkei Péter
AI expert

Anyatejjel szívtam magamba az informatikát, Basic, Pascal, Delphi, .NET C#, Smalltalk után Pythonban élem az életem, a C mindig jó barát volt, a JavaScriptől ódzkodom, a HTML-hez kontár módon értek. A hálózatok mindig is érdekeltek, a Doom-ot még IPX/SPX-szel játszottuk hálóban. Mindig is vonzott a hackelés, jó móka volt az ARP poisoning, sokszor debuggolok Wiresharkkal meg Burppel, bár saját, élesben bevetett exploitot még nem írtam. Az SQL mindig ott volt mint jó társ, ma pedig körülöttem, és ahogyan világ körül is, az AI lebeg. Értem, hogy egyenlőre még nincs mesterséges intelligencia, nem kell félni!