Kíváncsi vagy a tananyagunkra? Fedezd fel vállalati e-learning megoldásainkat, és szerezd meg a hozzáférést több száz tananyaghoz, hogy korlátlanul fejleszthesd tudásodat!

Érdekel

  • Változatos témák, tanulási útvonalak
  • Érd el tananyagainkat bárhonnan, bármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert előadóktól

Unity hálózatok (NA)

Unity és a hálózat. A „magasszintű” hálózati API (HLAPI) megismerése, a játék kibővítése többjátékos funkcionalitással. Alacsonyszintű API(LLAPI), együttműködés REST API-val, külső hálózatkezelő könyvtárak.

0
(0)
1,5 óra
Közepes

  • 1. Az OSI modell
  • 2. A TCP/IP modell
  • 3. A TCP és UDP protokollok
  • 4. Unity HLAPI architektúra
  • 5. Unity HLAPI szereplők
  • 6. Jogosultságkezelés a HLAPI-ban
  • 7. Objektumok hálózati szinkronizációja

  • 8. Network Manager létrehozása
  • 9. Network Manager teszt UI
  • 10. Hogyan legyen a játékunk többjátékos
  • 11. A játékosok induló pozíciói
  • 12. A játékos prefab létrehozása
  • 13. A kamera módosítása többjátékos játékhoz
  • 14. A pontszámkijelző modósítása

  • 15. A Game State átalakítása server-only objektummá
  • 16. A játékmenet-logika átalakítása
  • 17. Commandok és Client RPC hívások
  • 18. Győzelem és vereség Client RPC hívások implementálása
  • 19. Game Over képernyő megjelenítése többjátékos környezetben
  • 20. State update szinkronizáció
  • 21. State update implementálása SyncVar segítségével
  • 22. State update véglegesítése
  • 23. Pozíció szinkronizáció a NetworkTransform komponenssel
  • 24. Többjátékos mozgás implementálása
  • 25. Többjátékos mozgás animáció és hang szinkronizáció
  • 26. A zombi felkészítése a többjátékos módra
  • 27. A zombi mozgás logika implementálása
  • 28. Többjátékos zombi elkapás logika
  • 29. A zombi működésének ellenőrzése
  • 30. A többjátékos funkcionalitás tesztelése
  • 31. Unity Networking hibakeresés
  • 32. Unity Networking bug javítása

Az oktatóról

Fülöp Ádám
GlovEye alapító/játékfejlesztő

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem mérnökinformatikus mesterszakos hallgatója vagyok, a GlovEye projekt vezetője és szoftverfejlesztője. Az innováció iránti érdeklődésem végig jelen volt egyetemi éveim alatt: értem el sikereket bankkártyák használatát biztonságosabbá tévő banki innovációval, megálmodtam egy innovatív, kiterjesztett valóságot alkalmazó marketingeszközt, továbbá újszerű élményt nyújtó videojátékokat fejlesztettem.