Kíváncsi vagy a tananyagunkra? Fedezd fel vállalati e-learning megoldásainkat, és szerezd meg a hozzáférést több száz tananyaghoz, hogy korlátlanul fejleszthesd tudásodat!

Érdekel

  • Változatos témák, tanulási útvonalak
  • Érd el tananyagainkat bárhonnan, bármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert előadóktól

Miért érdemes objektumorientáltan programozni: SNAKE projekt (NA - classic)

Az egyik legelső videójáték: egy kígyó fejében ülve különböző feladatok végrehajtásához (etetés, akadály kikerülése, stb.) irányítanunk kell a kígyónkat. Ennek egy változatát készítjük el ezen a tanfolyamon.

0
(0)
12 óra
Kezdő

  • Figyelem! Ez egy "classic" tanfolyam!
  • Miért érdeme_01_Terv készítése (1)
  • Miért érdeme_02_A résztvevő objektumok meghatározása 1 (1)
  • Miért érdeme_03_A résztvevő objektumok meghatározása 2
  • Miért érdeme_04_A szükséges adatok 1
  • Miért érdeme_05_A szükséges adatok 2
  • Miért érdeme_06_A szükséges adatok 3
  • Miért érdeme_07_A szükséges viselkedés
  • 2017snake_2017-11-14-13.01 - Ismétlés, hibajavítások (2 db sikeres)_ lasó és jobboldali oszlop használata
  • Miért érdeme_09_Véglegesítés 2
  • 2017snake_2017-11-14-14.11 - Objektumorientált megoldások pontszámításra I. rész
  • Miért érdeme_011_Véglegesítés 4
  • Miért érdeme_012_Ráadás 2. alkalom 1
  • Miért érdeme_013_Ráadás 2. alkalom 2
  • Miért érdeme_014_Ráadás 2. alkalom 3
  • Forráskód
  • Tesztkérdések

Az oktatóról

Plesz Gábor
Full-stack C# fejlesztő

Full-stack C# fejlesztő vagyok, több, mint 30 éves tervezési, fejlesztési, adatbázis, devop és üzemeltetési tapasztalattal, erős matematikai alapokkal. Elsősorban Windows környezetben dolgoztam, de az utóbbi néhány évben előfordult, hogy több platform (Linux/Raspberry PI/Android/iOS) szolgáltatásait integrálom. Mivel minden nap kódolok, minden érdekel, ami a fejlesztéshez kapcsolódik, akár egyszerűbbé teszi életünket, akár valami "jövős" dolog.