Kíváncsi vagy a tananyagunkra? Fedezd fel vállalati e-learning megoldásainkat, és szerezd meg a hozzáférést több száz tananyaghoz, hogy korlátlanul fejleszthesd tudásodat!

Érdekel

  • Változatos témák, tanulási útvonalak
  • Érd el tananyagainkat bárhonnan, bármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert előadóktól

Unity - Bevezetés a 2D játékfejlesztésbe (NA - classic)

Ki ne szeretett volna már Máriót írni… az összes platformra! A tanfolyam során egy 2D-s játékot készítünk el, amit az előző tanfolyamon elkészített 3D-s világban helyezünk el, mondjuk egy játékgépben, csak hogy csavarjunk egyet az egészen!​

0
(0)
9 óra
Kezdő

  • Figyelem! Ez egy "classic" tanfolyam!
  • Unity - Beve_01_Bevezetés a 2D játékfejlesztésbe 1.
  • Unity - Beve_02_Bevezetés a 2D játékfejlesztésbe 2. 1
  • Unity - Beve_03_Bevezetés a 2D játékfejlesztésbe 2. 2
  • Unity - Beve_04_A játék továbbfejlesztése 1.
  • Unity - Beve_05_A játék továbbfejlesztése 2.
  • Unity - Beve_06_Unity 2D fizikai motor
  • Unity - Beve_07_Újdonságok, integráció
  • Forráskód
  • Tesztkérdések

Az oktatóról

Fülöp Ádám
GlovEye alapító/játékfejlesztő

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem mérnökinformatikus mesterszakos hallgatója vagyok, a GlovEye projekt vezetője és szoftverfejlesztője. Az innováció iránti érdeklődésem végig jelen volt egyetemi éveim alatt: értem el sikereket bankkártyák használatát biztonságosabbá tévő banki innovációval, megálmodtam egy innovatív, kiterjesztett valóságot alkalmazó marketingeszközt, továbbá újszerű élményt nyújtó videojátékokat fejlesztettem.