Android Java - 06 - Az alkalmazás frontendjének elkészítése

Kíváncsi vagy a tananyagunkra? Fedezd fel vállalati e-learning megoldásainkat, és szerezd meg a hozzáférést több száz tananyaghoz, hogy korlátlanul fejleszthesd tudásodat!

Érdekel

  • Változatos témák, tanulási útvonalak
  • Érd el tananyagainkat bárhonnan, bármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert előadóktól

Android Java - 06 - Az alkalmazás frontendjének elkészítése

0
(0)
8 óra
Közepes

  • Details képernyő
  • Alap méretek, színek és stílusok konfigurálása
  • Építsük meg a details layoutot
  • Valamint az ide tartozó osztályt is
  • Használjuk az új komponenst

  • Bevezetés
  • Hogyan lesz lekerekített képünk?
  • Lekerekített kép folytatás
  • Photo model
  • Lekerekítések definiálása
  • Kép betöltése
  • Összeáll végre a nagy kép
  • Kezeljük a különböző kép típusokat
  • A kis képek is a helyükre kerülnek

  • Kisebb részletek rendezése

  • Job komponens

  • Bevezetés
  • Feladat
  • A komponens megépítésének folytatása

  • WhatIfWe komponens
  • Feladat

  • Location és School komponensek
  • Feladat

  • AboutTags komponens
  • Feladat

  • Bevezetés
  • CircleImageView építés
  • CircleImageView setup
  • Szerljük össze a komponenseket
  • Ismerkedés a RecyclerView-val
  • Model előkészítése
  • A model használatba vétele
  • CircleImageTextAdapter felépítése
  • Utolsó simítások
  • Feladat
  • CardView és összegzés

  • A képernyő áttekintése
  • Alapozó, új függőségek, új komponens
  • A StageItemView kidolgozása
  • A kép ideális méretének kalkulálása
  • Ikonok szinezése
  • TintedBitmapDrawable bemutatás
  • Közös barátok és érdeklődések bekötése
  • A gomb állapotai
  • Összegzés
  • Feladat
  • A stage_item_view layout kidolgozása
  • Gomb bekötése

  • A layout bemutatása
  • A komponens kidolgozása
  • UserAvatarImageView komponens kidolgozása
  • CompoundButton komponens kidolgozása
  • Feladat
  • Esemény figyelők kezelése
  • A legó darabok összeállítása és összegzés

  • ÉRTÉKELÉS

Az oktatóról

Orosz Gábor