Kíváncsi vagy a tananyagunkra? Fedezd fel vállalati e-learning megoldásainkat, és szerezd meg a hozzáférést több száz tananyaghoz, hogy korlátlanul fejleszthesd tudásodat!

Érdekel

  • Változatos témák, tanulási útvonalak
  • Érd el tananyagainkat bárhonnan, bármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert előadóktól

Kártyajáték XAML és C# használatával (NA - classic)

A C# fejlesztő sorozatunk első éles tanfolyamán megismerkedhetsz a C# programozás világával, és közben egy értékelhető, kerek alkalmazás elkészítését is végigvisszük.

0
(0)
18 óra
Közepes

  • Figyelem! Ez egy "classic" tanfolyam!
  • Kártyajáték _01_XAML alapok 1
  • Kártyajáték _02_XAML alapok 2
  • Kártyajáték _03_XAML alapok 3
  • Kártyajáték _04_XAML alapok 4
  • Kártyajáték _05_XAML alapok 5
  • Kártyajáték _06_XAML alapok 6
  • Kártyajáték _07_XAML alapok 7
  • Kártyajáték _08_Főképernyő váza, gombok, függvények 1
  • Kártyajáték _09_Főképernyő váza, gombok, függvények 2
  • Kártyajáték _010_Főképernyő váza, gombok, függvények 3
  • Kártyajáték _011_Főképernyő váza, gombok, függvények 4
  • Kártyajáték _012_Főképernyő váza, gombok, függvények 5
  • Kártyajáték _013_Billentyűk, ikonok, animációk 1
  • Kártyajáték _014_Billentyűk, ikonok, animációk 2
  • Kártyajáték _015_Billentyűk, ikonok, animációk 3
  • Kártyajáték _016_Billentyűk, ikonok, animációk 4
  • Kártyajáték _017_Billentyűk, ikonok, animációk 5
  • Kártyajáték _018_Billentyűk, ikonok, animációk 6
  • Kártyajáték _019_Billentyűk, ikonok, animációk 7
  • Kártyajáték _020_Mérések, perzisztencia, véglegesítés 1
  • Kártyajáték _021_Mérések, perzisztencia, véglegesítés 2
  • Kártyajáték _022_Mérések, perzisztencia, véglegesítés 3
  • Kártyajáték _023_Mérések, perzisztencia, véglegesítés 4
  • Kártyajáték _024_Mérések, perzisztencia, véglegesítés 5
  • Kártyajáték _025_Mérések, perzisztencia, véglegesítés 6
  • Kártyajáték _026_Mérések, perzisztencia, véglegesítés 7
  • Kártyajáték _027_Mérések, perzisztencia, véglegesítés 8
  • Kártyajáték _028_Mérések, perzisztencia, véglegesítés 9
  • Kártyajáték _029_Extra alkalom_ animációk 1
  • Kártyajáték _030_Extra alkalom_ animációk 2
  • Kártyajáték _031_Extra alkalom_ animációk 3
  • Kártyajáték _032_Extra alkalom_ animációk 4
  • Kártyajáték _033_Extra alkalom_ animációk 5
  • Kártyajáték _034_Extra alkalom_ animációk 6
  • Kártyajáték _035_Extra alkalom_ animációk 7
  • Kártyajáték _036_Extra alkalom_ animációk 8
  • Kártyajáték _037_Extra alkalom_ animációk 9
  • Kártyajáték _038_Extra alkalom_ animációk 10
  • Kártyajáték _039_Extra alkalom II_ animációk II. 1
  • Kártyajáték _040_Extra alkalom II_ animációk II. 2
  • Kártyajáték _041_Extra alkalom II_ animációk II. 3
  • Kártyajáték _042_Extra alkalom II_ animációk II. 4
  • Kártyajáték _043_Extra alkalom II_ animációk II. 5
  • Kártyajáték _044_Extra alkalom II_ animációk II. 6
  • Kártyajáték _045_Extra alkalom II_ animációk II. 7
  • Kártyajáték _046_Extra alkalom II_ animációk II. 8
  • Forráskód
  • Tesztkérdések

Az oktatóról

Plesz Gábor
Full-stack C# fejlesztő

Full-stack C# fejlesztő vagyok, több, mint 30 éves tervezési, fejlesztési, adatbázis, devop és üzemeltetési tapasztalattal, erős matematikai alapokkal. Elsősorban Windows környezetben dolgoztam, de az utóbbi néhány évben előfordult, hogy több platform (Linux/Raspberry PI/Android/iOS) szolgáltatásait integrálom. Mivel minden nap kódolok, minden érdekel, ami a fejlesztéshez kapcsolódik, akár egyszerűbbé teszi életünket, akár valami "jövős" dolog.